torsdag den 18. marts 2010

Sprødt

Skøn koncert i går. Rasmus' repertoire var vokset betragteligt - både kvantitativt og udtryksmæssigt - siden jeg hørte hans første demo for et par år siden, og backingen fra Red Ink gjorde bestemt ikke materialet værre. Og man kom hele vejen rundt - fra en art fordrukken sømandsvise til den afsluttende psykedeliske kraftudladning af et dobbeltnummer. Købte ep'en Stranger, men der skulle vist være et helt album under opsejling, og det glæder jeg mig til!

Et andet projekt, der skulle være på vej fra Rasmus' side, er en lille, uhøjtidelig festival på Fanø til sommer, og jeg hørte, at bl.a. Marc Kellaways Flowers of Yes! skulle spille der. Der bliver vist arrangeret transport herovre fra, og det kunne være, man skulle hoppe på karavanen...

I aften er det mig, der skal på scenen - i det før omtalte jam med bl.a. Llambias. Det er kl. 20 på Det Poetiske Bureau, Griffenfeldsgade 52, om nogen skulle være kække...

Ingen kommentarer: