søndag den 7. marts 2010

Opmagasineret liv

Siden flytningen fra Odense har 95 % af mine ejendele været opmagasineret i et lager i Rødovre. Nu er der omsider kommet penge ind på kontoen, så jeg kan få mit lort flyttet ud her til Guldbergs Plads. Glæder mig ubeskriveligt. Ikke til fornyet flytterod, men til at se en masse kære ejendele igen. Har sgu ikke helt været mig selv uden mine bog- og pladesamlinger især.

Af samme årsag foregik der lidt udflytning her i går. Zenia havde stadig en del ting stående. Bagefter drev Louise og jeg rundt i byen en times tid, mens vi bl.a. shoppede lidt cd'er på tilbud: Klassikere fra f.eks. Kraftwerk, Trivium, Thom Yorke, The Cure og Red Hot Chili Peppers. Musik skal der til.

2 kommentarer:

Jens Keis Kristensen sagde ...

Vil du afsløre, hvor er der Kraftwerk på tilbud?

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Ja, da. I Accord. Og det gælder vist alt, men nedslaget er ikke så stort: 75 kr. stykket, 3 for 200. Syntes bare, at det var på tide, jeg også fik "The Mix".