tirsdag den 9. marts 2010

Nogenvegne

Livlige dage. Ikke nok med, at jeg arbejder 7 timer for tiden; ep'en er ved at tage form. Michael Marino (Lotus Krokus) har forvandlet min "Aalborg elegi" til en sang - og hvem kunne være bedre til at gøre dét? Cille slider videre med nogle af de ældre ting, Mnotro melder om, at han har et par tracks, mit navn står på, og jeg har sendt en føler ud til H.C. Sams, der før har lavet glimrende ting i krydsfeltet mellem poesi og electronica. Mere er undervejs, men det er langsomt ved at gå op for mig, at det her sgu nok bliver til noget...

I morgen går det så løs i Underskoven igen - med både jam og individuelle oplæsninger. Og fredag i næste uge - har jeg sagt det før? - skal jeg jam-battle mod selveste Pablo Llambias på Bureauet.

I'm getting somewhere. Skøn fornemmelse.

Ingen kommentarer: