torsdag den 11. februar 2010

Skrift om skrift (skulle have været publiceret i går)

Har haft lukket ned for nettet hele dagen, eftersom vores udbydere, TELIA, er en flok klaphatte og papnæser, der hverken kan finde ud af at erstatte én type regning med en anden eller levere den service, man betaler for. Ubehagelig fornemmelse. Det er fandeme som at mangle både øjne, ører og mund. Det moderne menneske har fem ganske rimelige basisbehov: Ilt, vand, mad, sex og en tilregnelig server!

Men nød lærer nøgen, øhm, mand at spinde. Kastede mig over min to-do-liste inden for slægtsforskning. Fik skrevet nogle kilder ind og banket en hurtig artikel af om bomærker i Store Magleby.

Slår mig gang på gang, at en af mine store styrker her i livet nok er min noget nær ukontrollable rastløshed. Jeg er vitterligt ikke ret god til at lave ingenting. Og kommer der noget i vejen for én ting, finder jeg da bare en anden at kaste mig over.

Men fratag mig omvendt enhver fornuftig manøvredygtighed, og du skal se en mand, der brænder sammen i lyntempo...

Nå, men så er det i morgen, at jeg skal op på de skrå brædder igen. I Underskoven. Glæder mig. Mit instinkt siger mig, at det nok skal blive indledningen på en pænt interessant og underholdende sæson "i ilden"

Så fuld kraft fremad - og en hel flaske rom!

Ingen kommentarer: