onsdag den 24. februar 2010

Brikker

På arbejde igen efter otte måneders "ledighed". På en institution for autister på Østerbro. Dejlig og overskuelig plads. Har godt nok kun 15 timers rengøring om ugen indtil videre, men som arbejdsmarkedet er nu, er lidt i den grad bedre end intet.

Efter tjansen gik jeg hele vejen ud til Cille på Vesterbro, hvor vi fik samlet op på alt, der var sket siden sidst, og kridtet banen op til fornyet samarbejde efter ca. et halvt års pause. Der er et par gamle numre, der trænger til den sidste finish, der er nyt i gære, og jeg skal også have indtalt en ny stak digte til min MySpace-side på et tidspunkt. Herligt!

Senere på dagen lykkedes det mig endda at få skrevet et mere end halvhæderligt digt. Jojo, helt tomhændet møder jeg da ikke op i Underskoven senere i dag.

Men Louise er stadig sløj. Skod. Vi skal til kinesisk nytårsfest i morgen aften, og hun skal vist danse, om hun så hyler eller skriger, så jeg tror nok, hun kan mærke en deadline puste sig i nakken.

Ingen kommentarer: