lørdag den 23. januar 2010

Overskrift suspenderet pga. manglende relevans

Tilbragte i går aftes med at være barnepige for Helena, der tværede mig helt uhæmmet meget i Ludo. Nu også nemt nok med alle de specialslag, hun indførte til egen fordel hen ad vejen.

Landede, så jeg kunne få slutningen med af Blood Diamond, som Louise var i gang med at se. Drivende sentimental.

Der bliver lavet for få gode film. Selv de gode er i grunden sjældent gode nok.

Aftenens program: Uhæmmet druk i Hvidovre, hvor vi er inviteret til en 40 års fødselsdag. Trænger også til at træne mine armmuskler efterhånden.

PS: Min kat har lige taget kammertonen i næsthøjeste oktav. Louise checkede efter på klaveret.

2 kommentarer:

CillyBilly sagde ...

Der bliver lavet virkelig mange gode film. Det er bare et spørgsmål om at lede de rigtige steder. :)

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Jeg ved det, men alligevel er det for det meste som om, at der mangler noget... Læs mere i dagens indlæg :-)