søndag den 31. januar 2010

Exit kraut, enter akvavit

Fik officielt meldt mig ud af krautrock-foretagendet i går. Lige børn leger bedst, og både teknisk og attitudemæssigt var jeg mest af alt punk (hvilket vil sige, at jeg i kraut-sammenhæng mest af alt tænkte Neu!, Kraftwerk, Faust og tidlig Amon Düül ), mens de andre hældte noget mere til den proggede side. Samtidig kunne jeg i grunden ikke overskue at skulle til at lege alt for meget musiker lige nu. Men måske bliver jeg ombord som tekstforfatter - skal i hvert fald ned i øveren i morgen for at snakke nærmere om dét.

Der var også en del aktivitet omkring lyrikarrangementet i Aalborg til april, der nu officielt har fået overskriften Publish This! Glæder mig som et lille barn. Dels savner jeg sgu at se gode, gamle, snaskede Aa, dels føler jeg, at der er blevet stillet et godt hold herovre fra (navnene vil jeg ikke løfte sløret for endnu af hensyn til arrangørerne), der nok skal kunne finde ud af at bøje armen sammen før og efter de 10 minutter i ilden pro persona.

Nu tør det. Gu' ve', om der stadig er en verden et sted nede under al den sne?

2 kommentarer:

Mel sagde ...

Ja det er der men der er desværre lange udsigter til vi får en at se :-(

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Ja, kan jeg også godt være ræd for...