tirsdag den 24. november 2009

Rastløshed

Den indirekte annoncerede 12"-udgave mit Gemüse af "Chickshit!" er aflyst. Se i kommentarerne til foregående indlæg for specifikationer.

Trænger til at se noget natur. Har svært ved at komme til/kunne koncentrere mig om at skrive i disse dage, og det pisser mig stille og roligt af at sidde inaktiv hen eller kun lave småting. Slet ikke noget, der ligger til min personlighed. Så kan jeg ikke skrive, må jeg i det mindste have én på opleveren. Der er også sol og høj himmel i dag. Noget, jeg ikke har oplevet for meget af her i november, der vejrmæssigt har føltes som én stor, langsom hudafskrabning. Men indtil videre har jeg i det mindste undgået spontangråd og den slags hyggelige fænomener, der for mit vedkommende ofte følger med lange, mørke perioder.

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Grønkål, min dreng, grønkål!

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

En gejser af grønkål!