mandag den 12. oktober 2009

Just for the record...

...er jeg imponeret over hvor mange musikere, gamle som nye, der stadig er interesserede i mine aktiviteter over et år efter, at jeg mere eller mindre sagde farvel til Geiger. Dengang, jeg var med, var jeg hele tiden overbevist om, at min indsats til syvende og sidst betød nul og en skid. At Gaffa og Soundvenue var det eneste, der betød noget for andre end mig, og at jeg lige så godt kunne have hældt alt mit hjerteblod i lokummet. Nu kan jeg se, at det ikke er tilfældet.

Men jeg må samtidig konstatere, at min lyst til igen at blive involveret big time i musikjournalistik kan ligge på et meget lille sted. Af mange grunde.

Har dog et par småting coming up. Anmeldelser af Solhorn og Den Nørrejyske Øs Stororkester for Opløst Mønstermusik for Geiger, hvoraf den sidste ventes udbygget til en mindre artikel for Cph-art.

Ikke starten på et comeback. Bombarder mig venligst ikke med promoer. Jeg kan simpelthen ikke holde det ud.

Men jeg elsker musik. Det gør jeg da. Og som Balstyrko sang: "Intet stopper helt..."

Ingen kommentarer: