onsdag den 9. september 2009

Kun en digter...

Har egenhændigt samlet en mega stigereol i dag. Kønt var det ikke - bliver ALDRIG handyman - men Thomas Mygind havde vel ret: Alt er muligt for den, der bærer viljen i hjertet.

Har derudover brugt størstedelen af min tid på at kæmpe mod en umulig netforbindelse, der går kold sådan ca. hvert femte minut. Computernørd bliver jeg heller aldrig.

Er til syvende og sidst kun en fucking digter. DET er mit talent, DET er det, der tilføjer min tilværelse formål, perspektiv og glæde, selvom masserne står i kø for at nedgøre netop den kunnen i forhold til at svinge en hammer, reparere et tastatur eller hvad ved jeg. For helvede: Man kan jo ikke engang tage og føle på skidtet!

Men sådan er det, "moralske" tæsk som hverdagskost eller ej. Det må både jeg og andre lære at leve med...

Ingen kommentarer: