mandag den 28. september 2009

Exit Søborg...


Hurtigt notat fra flyttelæsset i Søborg (bilen kommer 17:30, og jeg føler mig ikke pissegodt med...)...

Har haft en supergod weekend, hvor flaskerne og byen har fyldt en del. Men hvilken bedre måde at sige farvel til København på for denne gang? Men derudover har jeg

1) fået checket på, hvad der er sket i min ex Louise P's liv, ligesom jeg har lært kæresten Rikke noget bedre at kende. De skal giftes næste år, og jeg har allerede sat kryds i kalenderen. De fik mig i øvrigt slæbt rundt på stort set alle bøsse/lesbiske-barer i Hovedstaden. Lidt af et show, men skideskægt.

2) lavet mærkelige tegneserier sammen med Louise K. i Hellerup. Min favorit overhovedet er nok ovenstående - et kraftigt nik til Procol Harum...

3) eftermiddagshygget med Pia og Helena på Svanevej. Førstnævnte var virkelig i det husmoderlige hjørne og diskede op med hjemmelavede boller og pølsehorn, ligesom der kom både drømmekage og stegt flæsk m. persillesovs på bordet.

Om seks timer kommer så Melanie med kæresten Jan - mit flyttehold. Og tingene svinger full circle. Mel var den første, jeg boede hos herovre. Nu bliver det hende, der kommer til at vinke farvel også.

What a short, strange but wonderful trip, it's been...

I'll be back!!!

Ingen kommentarer: