søndag den 16. august 2009

Ved åen

Undskylder for det sidste indlæg i går... Der er ekstremt meget pres på i mit liv for tiden (jo, læsset vakler igen for guderne må vide hvilken gang i år), og jeg havde vel behov for at høre bare noget fra nogen. Sådan kan det gå...

Nu tog sagen med Brorsons Kirke helt over. Og det skulle den denondelynemig også. Men så meget er der nu heller ikke sket i mit liv over de seneste dage, som jeg pt. har lyst til at fortælle om. I forgårs tog Helene og jeg Malthe ud på vandcykel i Odense Å - ekstremt hyggeligt, om end noget hårdt for benene. Savner gevaldigt at sejle noget mere - det er sådan ca. den eneste type idræt, jeg gider. Og i dag var jeg så nede for at snakke med Lene Vidding om vores samarbejde. Nu skulle det gerne bare køre. Sluttede med en kop kaffe ved Filosoffen, hvor vi så de aktuelle udstillinger, når vi nu var der. Blev specielt fanget af Agnete Strandgaards serie I Koralhavet, hvor hun havde brugt usædvanlige materialer som f.eks. en gammel karklud og nedbrudte plasticnet for at skabe sine nærmest psykedeliske farveeksplosioner. Ikke alt var spot on, men formen var spændende, og der var mindst 4 brillante værker imellem.

Forude venter aftensmaden og måske lidt afkobling med en videofilm, før virkeligheden ræser videre med mig i morgen.

Ingen kommentarer: