onsdag den 12. august 2009

Nu med lyd og billede

Tilbage i Odense igen.

Har set Lene Viddings første udkast til noget, der skal indgå i vores projekt. Smuk ambient - i både den ene og den anden forstand - grafik lagt ind bag min tekst, så tingene fører en virkelig frugtbar dialog med hinanden. Vi synes dog begge, at det ville virke mere levende, hvis ordene var skrevet i hånden. Vægrer mig lidt ved det, for mine kragetæer er ikke just verdens kønneste. Men hun ender sgu nok med at få mig overtalt.

Og så har jeg fået en parallelside på Myspace - www.myspace.com/steffenbaunbaekpedersen - hvor man nu kan høre de syv digte, jeg har indspillet hos The Cille. Har lagt dem ud som en slags web-ep med titlen Kvarts. Selve siden er ikke grafisk noget at prale af endnu, men I'll get there...

Ingen kommentarer: