tirsdag den 18. august 2009

Nok!

Birthe Rønn Hornbech kategoriserer det at holde politiets køretøjer tilbage ved at forholde sig passivt som "vold" og begrunder styrkens voldsomhed i Brorsons Kirke med, at der var brosten derinde. Som havde været der i årevis som dekoration under gudstjenesterne, hvilket hun selvfølgelig ikke nævner for aviserne... Og de irakere, som røg i isolationsfængsel, gjorde det fordi, at de formastede sig til at synge og danse i fængslet... Det hele er som et mareridt. Har ingen - absolut INGEN - tillid tilbage til hverken politiet eller politikerne, der (og det er i øvrigt IKKE første gang!) forsøger at renvaske sig selv ved at bagvaske og mistænkeliggøre ofrene.

Jeg vil have et andet land. Det, jeg har, er ikke det, jeg blev opdraget til at holde af og elske, og jeg kan ikke leve med det, det gør i mit navn og for mine skattepenge... Kunne jeg finde på at brænde Dannebrog af i gaden? Stik mig ét og se...

2 kommentarer:

pter sagde ...

Og den "kære" Naser Khader smider følgende forslag afsted i dag:

"Det er vigtigt, at man begynder at registrere sygdomme i forhold til etnicitet, hvis vi skal løse problemerne. Vi ved, at der nogle deciderede indvandrersygdomme.

Hvis et barn er født handikappet, er det på sin plads at registrere, hvor forældrene kommer fra."

Og så et "Nationalt Center for Etniske Minoriteter og Sundhed"

I for my part am disgusted! Det minder en anelse om nazi-tyskland!

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Fedt, Naser - tilbage med eugenikken :-S Begynder at forstå de indvandrerkredse, der har set ham som en forrædder...