fredag den 3. juli 2009

Et foreløbigt farvel

Totalt sammenbrud i går aftes. Først græd jeg to timer ned i telefonrøret, mens jeg snakkede med min mor, der blev seriøst (og berettiget, tror jeg) bekymret for min psykiske tilstand. Så græd jeg endnu en time ned i røret, mens jeg snakkede med Helenes bror og svigerinde. Derefter smadrede jeg min mobil, gik på Facebook, skrev en rædselsfuld opdatering og slog næsten op med Helene online. Hvorefter jeg græd mig selv i søvn.

I dag har jeg trukket ethvert optræk til brud tilbage. For jeg kan sådan set lige så godt slå op med mig selv, hvis det er... Problemet er jo, at jeg i den grad elsker hende - og dét uanset om jeg kan nå ind til hende eller ej. Men har stadig anfald af krampegråd, og jeg frygter seriøst turen østover.

Jeg har meget at rydde op i indvendigt... Og det vil jeg ikke have alt for mange vidner til, for det bliver rigtig, rigtig grimt. Derfor lukker jeg også bloggen her ned for en tid.

Vær ikke alt for bekymrede. Jeg vil livet. Jeg skal nok vende tilbage. Men lige nu må jeg have ro.

Ingen kommentarer: