tirsdag den 5. maj 2009

BAM!!!

Ja, og hold kæft, hvor rullede den terning hurtigt!!! I løbet af halvanden time i formiddags afviklede jeg min stilling på Carlsberg og fik en ny i Odense... Fra på mandag... Ikke helt frivilligt - begivenhederne rullede simpelthen hurtigere, end jeg kunne overskue... Men faktum er, at jeg tager toget til Odense på torsdag, og at min status som københavner derefter vil være under langsom, men sikker afvikling. Indtil videre. Håber stadig på at kunne vende tilbage en dag sammen med Helene. Er ikke færdig med byen og vil ofte besøge den. Men hjemme er simpelthen der, hvor hun er.

Så barvagten på Bureauet i dag var både rar og melankolsk... Den sidste faste... Og den efterfølgende oplæsning, hvor min musikalske makker, The Cille, desværre ikke kunne dukke op, var ikke mindre rørende for mig... Lovede alle at vende tilbage til Bureauet i tide og utide. Og det har jeg også tænkt mig at gøre!

2 kommentarer:

Jens Keis Kristensen sagde ...

Home is where the heart is...

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Ja... Er der en lektion, livet efterhånden har lært mig, er det, at mine elskede - ikke stederne - er min hjemstavn.