mandag den 13. april 2009

Store dommedag

Har omorganiseret mine tekster på digte.dk. Bl.a. fordi det efterhånden - temmelig meget mod min vilje - er blevet nødvendigt at lave en samling om død, tab og den stædige insisteren på fortsat liv, der jo alligevel består. Den har fået titlen +. Hvad den skal bruges til, har jeg ingen idé om, men det må være forårets projekt at få fyldt noget kød på den...

Samtidig er der røget en del gammelt lort, ligesom jeg har omskrevet en gammel ting fra ´98 med Limfjorden som ledemotiv.

Ellers et døgn præget af en række sammenbrud. Det første - og væsentligste - i nat efter en lang og meget intens samtale med Helene, der satte et par ting på spidsen og ikke efterlod nogen som helst tvivl om hvor og med hvem, jeg hørte til... Vi skal lykkes, og jeg skyer ingen midler! Har aldrig elsket nogen sådan før...

Ingen kommentarer: