torsdag den 16. april 2009

Poesi og shopping

Foreløbig en fin afslutning på blog-ugen. Mod forventning gik oplæsningen til Underskoven godt, og der kom specielt meget fart på under "Chaufføren", som fik sin debut. Pia og Louise Kristensen var der også, og de slap, som vanligt, mere end fint fra deres bidrag. Sandberg introducerede sit kommende hæfte, Ceremonien, fint til tonerne af Don Martin (er på småsludder-basis med ham, men har faktisk aldrig fået taget mig sammen til at fortælle ham, at jeg som stor dreng var en kæmpefan af Parkering Forbudt... Lidt syret at være ligestillede, lige pludselig...). Michael Dyst, som jeg ellers har enorm respekt for som både håndværker og oplæser, skuffede dog lidt. Dagens materiale var simpelthen ikke stærkt nok, og han kom aldrig rigtigt op i gear, som han plejer. Derudover leverede Bo Lille en orkan af et hadedigt til Lone Hørslev - vi er åbenbart enige om størrelsen af hendes talent, om end jeg aldrig ville udtrykke mig radikalt.

Min musikalske kontakt var der også for at lure min live-form af. Det kom der en fin længere samtale ud af, der fortsatte helt op til Nørreport bagefter. Glæder mig meget til at arbejde videre.

Og så gik turen ellers hjem for at pakke eftermiddagens indkøb ud: To boggaver og en passende sort skjorte. Weirdness ahead, som sagt...

Ingen kommentarer: