onsdag den 15. april 2009

Lysglimt

On that bright note: Det endte med, at poesi/musikmødet i dag blev aflyst, men hende, der står for klangene, har sendt mig indtil videre én mp3 og en ordentlig stak arbejdsnoter. Fedt - en plumrådden dags eneste optur! Skægt nok arbejder hun bedst med lige præcis de tekster, jeg selv ville have fundet det mest umuligt at vride musik ud af: De korte, knappe, næsten haiku-agtige ting. Hvilket er fremragende - mange af dem står for mig som noget af det bedste, jeg overhovedet har skrevet. Men vil jeg have længere, mere flydende ting ind i sammenhængen - og det vil jeg - bliver jeg nødt til at være der mere in person, kan jeg godt se, så de kan udformes sammen. Må snarest tage revanche.

Men så er der ellers andres musik (og et par minutters stilhed) for resten af pengene...

http://www.youtube.com/watch?v=LJpjcYqGjhw

Ingen kommentarer: