fredag den 3. april 2009

Bloggens fødselsdag


Åh ja, og så er det et år siden i dag, at bloggen startede på Aggersundvej i Aalborg Øst, hvor jeg endnu var uvidende om, at jeg en dag ville blive københavner. Burde sikkert være skide rørstrømsk, for hold kæft et begivenhedsrigt år, det har været. Og jeg burde sikkert også levere et længere tilbageblik. Men for pokker: Det hele står der allerede, hvis man gider at bladre tilbage. Og livet bliver ikke genudsendt, så hvorfor skulle bloggen? Fuld kraft frem!!!

Men kippes skal der da med flaget for evt. interesserede. Nu med et specialfarvet Dannebrog i håbets kulør, der endnu ikke er blevet overskidt af Dansk Folkeparti. PS: Har fra dags dato valgt at ændre navnet til Baunbæks Blog. Dels lyder det simpelthen bedre, dels er indtil videre fem generationer af min mors familie blevet kaldt det i kæleform - måske endda flere. Og har jeg frit valg (og held i sprøjten), er det det eneste element i mit navn, jeg ubetinget vil have båret videre efter mig. Så sådan er det nu. Hilsen Herr Baunbæk.

4 kommentarer:

pter sagde ...

Tillykke....fra en snart 5 års jubilar!

ALTID interessant læsning hos dig Steffen!

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Damn, har du alligevel været på så længe? Må vist se at få checket nogle arkiver...

Tak :-) I try to be!

pter sagde ...

hep igen

Nu er min blog jo mest koncentreret om ungerne, men der har sneget sig noget musik, bold og andre ting ind hist og her....

Er måske mest "stolt" af denne:

http://pterkrogh.blogspot.com/2008/02/110-brande.html

Steffen Baunbæk Pedersen sagde ...

Det er jo det, men jo, der er mange fine ting at komme efter i andre sammenhænge også, synes jeg. Og et FEDT digt, du linker til der! Som der var en, der skrev, burde du bruge det til noget.