mandag den 30. marts 2009

Time out

Endnu en omlægning af mine områder på Carlsberg. Nu er jeg - sidst på formiddagen - tilbage i den hjemsøgte Ny Tap-bygning, der pt. virkelig er tom og foruroligende. Man kan i den grad fornemme energierne. Der er dog ikke sket noget konkret indtil videre. Blev imidlertid lidt chokeret over at bemærke, at samtlige ure i den lukkede del af bygningen tilsyneladende var standset 16:30 - arbejdernes normale fyraftens-tidspunkt. Da jeg kiggede nærmere efter kunne jeg dog konstatere, at nogen havde haft urene nede og, som en i grunden smuk symbolsk gestus på sidste arbejdsdag, indstillet viserne.

Har så mange hængepartier efter ferien, at jeg ikke helt ved, hvor jeg skal begynde. Det er virkelig det værste ved at være borte fra sin skærm: Man kan nok så meget skrive, at man ikke er tilgængelig, men temmelig mange folk forsøger at få fat på en alligevel. Så det er lidt af et "råbekor", der møder én, når man kommer hjem og åbner sin mailbox.

Men lige nu er jeg underligt døv over for det og fortabt i overspringshandlinger. Som f.eks. at skrive her, selvom det ikke er tvingende nødvendigt. All work and no play makes Jack a dull boy, som man siger.

Ingen kommentarer: