tirsdag den 24. februar 2009

An old wrong corrected...

Fik ikke skrevet i går, fordi jeg var ude at besøge en slægtning på Østerbro, der nedstammer fra min tipoldefar - købmanden Carl Knudsen fra Sundby. Specielt interessant eftersom min oldemor, Karen Marie, blev adopteret væk, da moderen døde ved fødselen, og ganske vist senere optog kontakten med "biodad", men vist altid blev betragtet lidt som et "reservebarn". Hvilket voldte hende en del sorg. Så bortset fra, at ham, jeg snakker om, var kommet meget længere i sin forskning på den side, end jeg selv var, og gerne delte ud af sin viden - hvilket jeg er meget taknemmelig for - følte jeg også, at min oldemor var lidt ved min side dér...

Hun havde i øvrigt en bror, der arbejdede i en slagterbutik, og som omkom ved at falde ned i et kæmpe kar med kogende vand... Nasty stuff!!!

I dag er der høj sol og forår i luften. Har prøvet, men kan ikke rigtigt komme i dårligt humør.

Ingen kommentarer: