tirsdag den 17. februar 2009

Lidt projekter

Det bliver ved med at vælte ind med spændende muligheder. Først og fremmest har jeg fået til opgave at skrive covernoter til Frank Ziyanaks solodebut, der, om alt går vel, kommer til sommer. Og, tro mig, bliver et brag af en plade!!!

Dernæst har jeg fået et tilbud fra landsbyen Laurbjergs hjemmeside om at skrive en artikel om min oldefar, Johannes Grejsen, som var cykelhandler der - og dertil ikke så lidt af en personnage. Får selvfølgelig nada for det, men det bliver spændende og udfordrende at arbejde med den slags "storytelling".

Hans første kone, min oldemor Karen Marie Larsen, er også i vælten nu. Har netop aftalt et møde med en efterkommer af en af hendes brødre - specielt interessant fordi hun blev bortadopteret som nyfødt og aldrig siden fik et helt vellykket forhold til sin biologiske familie. Et sår, der i en vis forstand står til at blive "repareret" nu.

Og så er der "Skab dig med Michael Zittergong" på Bureauet i aften. Uhøjtidelig poetisk workshop. Det skal jeg da være med i nu, hvor jeg også skal passe bar...

Ingen kommentarer: