torsdag den 5. februar 2009

In formation

Travl weekend forude - håber, jeg kan holde til det!!! Og den starter sådan set allerede i aften, hvor jeg jo skal læse op på Huset... Er godt nervøs ved tanken. Nyt publikum osv. Og jeg føler mig ikke i topform!

I morgen er der så flere ting på programmet, men den væsentligste er, at jeg skal mødes med den musiker, jeg forhåbentlig får et musik + lyrik-samarbejde op at stå med. Bliver spændende! Krydser fingre for, at det klikker, for jeg har villet lave noget i dén retning længe.

I øvrigt ser det ud til, at jeg snart får min første lønning nogensinde fra Geiger. Ikke et afsindigt stort beløb, men alligevel nok til et par nye, længe ønskede Doc Martens. Og får en lille artikel, Splittelsens førstefødte, ud, som jeg faktisk har slettet fra min harddisk af bar ærgrelse, fordi Kulturo - som ellers havde et kinkyness-tema i dét nummer - ikke kunne klare en lille stak filofisk-litterære noter om forholdet mellem musik og erotik. Men nu er den så dukket op et sted på Roberts computer, hvorefter den er kommet i spil igen. Hvilket glæder mig. Den er, så vidt jeg husker, både ret god og lettere grænseoverskridende.

Nå, men nu i bad - og så går det ellers løs...

Ingen kommentarer: