lørdag den 7. februar 2009

Forår efterlyses

Læser Herodot i Udvalg, mens jeg prøver på at tage mig sammen til at skrive en dobbeltanmeldelse af nogle ting fra yoyooyoy. Og lægger slagplaner for i aften. Ender helt sikkert til Death to Frank Ziyanak i Huset, men måske skal jeg et smut forbi Pia først for at hjælpe med at sætte computer op.

Helenes mor er blevet indlagt i en endnu udiagnosticeret, men ganske alvorlig tilstand. Og det præger humøret. Hun er forståeligt nok helt nede at vende, og jeg prøver efter bedste evne at holde hende bare lidt oppe. Men selvfølgelig bliver jeg selv i et vist omfang trukket med ned. Og i grunden er lysten til at komme ud temmelig lav i dag. I går aftes endte jeg med at droppe et releaseparty på Culture Box med Phono, fordi lysten blev blæst helt af banen pga. nye meddelelser. Og kun det faktum, at jeg kender DTFZ personligt fra Silkeborg (og i øvrigt har lovet dem at kigge forbi), gør, at jeg rent faktisk tror, jeg kommer "ud af hulen" i dag.

Hold kæft, hvor har der været meget sygdom og død i min kreds hen over efteråret og vinteren. Og den er ikke slut endnu. Indtil videre har det ikke ramt den allerinderste cirkel - 7-9-13 - men alligevel slider det. Får sværere og sværere ved at holde fanen højt.

Ingen kommentarer: