søndag den 7. december 2008

Vig bort, Rick!

Nå, men det var en fin bytur. Der blev godt nok spillet lidt for meget Rick Astley osv. på Nadsat - det, man ikke vil huske 80'erne for - men så kunne man jo f.eks. gå på Dunkel, hvad vi også endte med at gøre. Og der blev danset! Men selvom stemningen var høj, og jeg har en helt modbydelig hovedpine nu, tog jeg alligevel hjem med den sidste natbus. De andre havde haft en lang og sikkert på flere måder udmattende dag, og jeg gad ikke at fortsætte missionen alene.

I dag står den bare på almindeligheder: Tøjvask, opvask, den slags. Og rigeligt med saft og salte sager.

Men fik jeg nævnt, at jeg har fået bekræftet et samarbejde i det nye år med en særdeles lovende up & coming-musiker? Det gjorde jeg vist ikke. Hvem vil jeg ikke løfte sløret for endnu, men som udsigterne er, bliver det noget med alternative folk-toner tilsat oplæsning. Hvor integrerede musikken og lyrikken bliver, er ikke til at sige endnu, ligesom jeg heller ikke ved, om der bliver skrevet nyt, fælles materiale fra bunden. Men jeg er meget, meget spændt...

Ingen kommentarer: