fredag den 5. december 2008

Poetisk bastardisme pt. 1

Efter dette herlige digt, som jeg tilskriver min særdeles implicitte poetry slammer, kan jeg tilføje lidt om dagens begivenheder.

Var til julehygge på arbejde. Det gav to flasker glimrende rødvin lige ned i lommen.

Bagefter var jeg på Bureauet, hvor Pia havde barvagt, for at få en slurk kaffe og en sludder. Snakkede også lidt med et stk. billedkunstner, som gerne vil forsøge sig med at illustrere det manus, jeg roder med, hvis jeg kan få trumfet en udgivelse igennem et sted. Og købt et udvalg af Lord Byrons breve og journaler til en flad 50'er. Seriøst: Pt. er Bureauet (også) en af de bedste second hand-boghandler, jeg kender her i byen, selvom udvalget er til at overskue.

Senere skal jeg derned for at høre The Poet Bastards. Efter sigende skulle de være gode til at "forfærde publikum". Det vil jeg gerne se! Kan noget - udover dagens politiske tilstande - overhovedet forfærde mig længere?

Ingen kommentarer: