onsdag den 12. november 2008

Liebhaverens store dag

Efter en usædvanligt kedelig og begivenhedsløs arbejdsdag tog jeg ud på Bureauet for at underholde Pia, der havde barvagt. Ganske stilfærdigt - noget med at småsnakke og drikke kaffe, mens man kiggede ud på regnen over Nørrebro. Men fik da samtidig købt en bog om Jack Kerouacs liv og værk og, som det store clou, udfyldt papirerne for det Tat-maleri, jeg tidligere har vist her på bloggen. Yes! Så nu ved jeg, hvad jeg skal stille op med den ene bare væg her i lejligheden. Tog det dog ikke med mig. Dertil var vejret trods alt for gustent.

Skal måske også til at lave nogle ting online for Bureauet. Flere detaljer senere.

Ellers skal der bare checkes sider og knaldes brikker. Tidligt. Det blev alt for sent i går, og jeg har en travl weekend foran mig.

Ingen kommentarer: