mandag den 20. oktober 2008

Andendagstømmermænd...

Wow, har lagt helt underdrejet siden festen hos Cille. For mit vedkommende sluttede den først kl. 7 søndag morgen, og det er altså ikke det bedste for et gammelt kadaver som mit...

Sidder dog og strikker en oplæsningsliste sammen til i morgen aften, hvor der er åben scene på Bureauet, og jeg har tænkt mig at hoppe op på scenen for første gang i tre år. Det bliver spændende... Men har nu også sommerfugle i maven... Ikke mindst fordi der udelukkende bliver tale om nyt materiale, som ikke har været prøvet foran et publikum før.

Og så har jeg bestilt en ordentlig røvfuld cd'er hjem fra Cd-on med bl.a. Throbbing Gristle, The Residents, Cocteau Twins, Patti Smith/Kevin Shields og Birthday Party. Ser frem til at få lukket nogle irriterende huller i samlingen.

Ingen kommentarer: