fredag den 5. september 2008

Nørrebro

Nogle hyggelige dage på Nørrebro - når jeg får råd, rykker jeg ved grød derind! Lige min type kvarter! Nå, men i det store og hele gik de med at sætte mig ind i min lettere forvirrende arbejdsrunde på Carlsberg - et enormt område, hvor jeg, trods min generelt fine stedsans, allerede har formået at fare vild en del gange. Dernæst tog jeg typisk ud til Christines lejlighed, hvorefter jeg alligevel endte med at hænge ud med Pia og Helena til ud på aftenen, mens førstnævnte malede nyindkøbte reoler, skabe og skriveborde, så man blev vind og skæv af dampene. Og sidst på aftenen endte jeg så for alvor i Christines lejlighed, hvor jeg læste Kierkegaard og De Sade - hvilken modsætning! - i bordlampens skær. Lidt digte fik jeg også skriblet ned. Så det er jo fint.

Ingen kommentarer: