tirsdag den 26. august 2008

Tristesse og gustne fortovskanter

Ikke den bedste dag i går. Havde en mindre "midtvejskrise", hvor jeg helt forbandet savnede at have mine egne fire vægge, mine egne ting omkring mig og en vis kat ved navn Tilde et sted i nærheden. Og den var faktisk ret hårdfør - også til det punkt, hvor jeg forbandede mig selv for at have taget det store ryk østover. Men dybest set vidste jeg alligevel også, at det bare var et spørgsmål om tålmodighed og udholdenhed... Og så hjalp det, at jeg var med Tina - endnu en ex, jeg er gode venner med - på Vega for at høre The Breeders om aftenen. Man kunne godt høre, at Kim Deal og co. ikke var helt enormt sammenspillede for tiden - måske meget betegnende for et fritidsband, hvor medlemmerne skiftevis har været indlagt på rehab - men punch, absurde scenebemærkninger og fede - også nye - numre en masse havde den garvede dameklub, og humøret steg ikke så få grader undervejs.

Da jeg krabbede mig op mod Rådhuspladsen for at fange en bus hjem mod Søborg, kølnede det dog en kende igen, da Vesterbrogade åbenbart er det nye sted i byen, de prostituerede hænger ud - og tro mig: De var nærgående!!!

Hm. Som om man er nødt (og æreløs nok) til at betale for at få noget!!!

Er pt. "opmagasineret" for en dag hos min ex-svoger Martin i Måløv. Med både hund, surround sound og æbler i haven. Nice :-)

Ingen kommentarer: