søndag den 24. august 2008

Grænsen går ved Phil Collins!

Tja, det var ikke meget af en bytur, der kom ud af dét. Fik da godt nok snøvlet mig derind, men der var flere faktorer, der lagde en dæmper på festlighederne.

1) Der var for mange mennesker. Havde nok dybest set bare lyst til at hænge ud på en café eller et mindre sted, hvor man kunne sidde ned og snakke.

2) Jeg havde dårlig mave efter at have drukket en særdeles syrlig guava-smoothie fra 7-11. Øl hjalp ikke på dén situation.

3) Der var strip. Bevares: Det var da en enormt køn pige, der både gav den med latex og nihalet pisk, men jeg har det bare sært med det fænomen. At folk selv vælger at strippe, har jeg intet problem med - det er voksne mennesker, der får løn for at lufte deres exhibitionisme, og det er jo alt sammen sundt nok. Specielt hvis de, som hende her, både ser godt ud og kan danse. Det er mere publikums reaktion, jeg har det med at finde vulgær. Den der kollektive gejlen sig op er slet ikke mig. I parantes bemærket er det dog en sikker succes som singlefyr at forvilde sig ind til mandestrip...

4) De spillede Genesis. Det var alligevel for obskønt!!!

Summa summarum: Jeg smuttede allerede ved tretiden, tog hjem og plejede efter bedste evne min skønhedssøvn. Der er jo også snart en ny arbejdsuge, der truer...

Ingen kommentarer: