onsdag den 6. august 2008

Frydendal revisited

Flere kasser hentet hjem fra Silvan pr. bus - denne gang dog i tørvejr. Endte faktisk med at gå derud, fordi jeg ikke gad vente på Aalborgs spredte og aldrig helt regelmæssige busser, og det endte med endnu et togt down memory lane, da jeg skød genvej gennem Frydendal, hvor jeg boede i '94 - '99. Bydelen lignede sig selv. Frisk, frodig, grøn. En lille landsby på kanten af motorvejen. Husker den tid, hvor jeg boede der, som magisk. Og selvom jeg er blevet ældre - starten af 20'erne er en magisk tid i sig selv - var der altså stadig noget over området...

Nå, men enhver plan om at kunne overnatte i København i weekenden ser ud til at være skudt i sænk. Bliver nødt til at tage nattoget direkte over på mit nye arbejde på søndag. Det går sgu godt, det her :-S

Men nu er jeg da tæt på at have pakket alt, jeg skal have med mig, i det mindste. Og så går jeg sgu på druk på lørdag. Watch out, Aalborg!!!

Ingen kommentarer: