søndag den 3. august 2008

Dagens afskeder

Smidt ud i dag: To komplette kaffestel, jeg aldrig har brugt eller kommer til at bruge. En komplet samling compilations fra Zoo og Wild, som jeg ikke har plukket frem i årevis, og som jeg aldrig vil få mig taget sammen til at brænde et udvalg af. Alle mine videobånd - mit fjernsyn har ikke video, og chancen for at finde et, der har, er konstant faldende - fraregnet et par sjældenheder. En næsten komplet samling Gaffa-blade fra 1983 - 2008. En hulens masse nipsgenstande, der alligevel ikke stod til at komme frem i dagens lys igen. En mindre bunke soveposer, liggeunderlag, defekte telte osv. Min gamle Olivetti-skrivemaskine, som jeg skrev mine første bidrag til Hvedekorn ind på... Det sidste gjorde ondt, og principielt synes jeg, at skrivemaskiner er fede, men man kan jo ikke få farvebånd til skidtet længere... Åh ja, og så en masse af det løse.

Mit liv bliver fortsat "lettere".

Smuttede en sidste tur hen langs med havnen ud i Vestbyen. Bare for at sige farvel og tage nogle billeder.

Ingen kommentarer: