tirsdag den 29. juli 2008

Tanker fra et eller andet sted ude af mig selv...

Det er givetvis efterhånden trættende at læse om, men det er denondelynemig også trættende at være midt i: Flyttehelvedet fortsætter. Bøger ryger i kasser, telefoner gløder, folk byder - på godt og ondt - ind med råd fra alle sider. Men nu er der da også bestilt flyttemand til d. 16. Og har efterhånden så mange bud på værelser ude at flyve, at ét af dem da for hulen snart må give bid!

For at alt skal være godt, skal jeg arbejde over til ca. kl. 22 i aften... Ikke det, jeg har allermest brug for lige nu...

Kunne faktisk godt bruge tid til refleksion og eftertanke. Og til at drikke afskedsbajere med de trods alt mange folk, jeg kunne have lyst til at gøre dét med heroppe. Føler ikke, at jeg får pakket mig selv ned ordentligt...

Men ok: Regner nu heller ikke ligefrem med, at Aalborg skal være en bar plet på landkortet, når jeg har krydset byskiltet...

Ingen kommentarer: